Deletedmom44 Kızlar bebeğim 10 ay 25 günlük dün rutin kontrole gittik gece emmek için sürekli uyandığını söylemiştim bana gece beslenmesini kesebilirsin dedi dün gece denedim kıyameti kopartı nasıl başarıcam öneriniz var mı
[silindi] Deletedmom44 sütü biberonla verin. Zamanla su ekleyin su miktarını arttırdıkça en son su içmeye kalkmaz diyorlar ne kadar doğru bilemiyorum ama 🤷♀️
Aliegemomm Deletedmom44 15 aylık oldu oğlum defalarca kez kalkıyo ama ben başarıp kesemedim. Bende burda bekliyim
Deletedmom44 Uris gece su verdim almıyo pipetli sulukta içiyo normalde biberon hiç almıyor ağzına emzikte emmiyor zaten of işkence 😫210796 Aliegemomm MotherQueen
Uris Deletedmom44 pipetli sulukta iciyo bizimki de ama biberon mamasına alışkın olduğu için ben gece biberonla su veriyorum. Pispis yaparak dindirmeye çalışın bide uyumadan önce muhallebi tarzı şeyler yedirin isterseniz ben öyle yapıyorum inanın bizi de emzige rağmen zorluyo Allah yardımcımız olsun
balcicegin_annesi Deletedmom44 benimki de yaşına girecek gece 10-11 arası uyutuyorum sabah 8 e kadar en az 8-10 defa uyanıyor emmek için emzikle asla yatışmıyor kucağa bile alsam pışpışlasam asla arsız o konuda sağa dönse ağlar sola dönse ağlar her ağlayınca da mecbur çıkarıp veriyorum çare bulan var mı acaba bu konuya 😒
Es-esm Birisi yazmis bir posta 40 insan sorna kestim .biride 3.5 aylıkken kestim ben onalra inanamadim nasıl başardılar yazdım cevap bekliyorum
Deletedmom44 Miine ya birden kesecekmissin yada azaltarak ben birden kesmeyi düşünüyorum azaltarak başaramam şuan eşim izne geldi o gidince başlıcam tekrar gece denedim ağladı sürekli eşimde ağlamasına dayanamadı boşwer ben gidince dene dedi 😁 bakalım pzrtsi başlıcam gelişmeleri yazarım
Miine Deletedmom44 birden kesme kuzum alıştıra alıştıra daha iyi olur travma olmasın Allah korusun, genelde doktorlar 1 yaşından sonra gece beslenmesi kesilmesi daha uygun buluyorlar, gelişmeleri ve neler yaptığını bekliyorum söyle mutlaka kuzm😍😍
Sadiye1 Deletedmom44 bir fikrim yok ama yavaş yavaş azaltarak uyandığı zaman su vererek kesilebileceğini okumuştum
DilekElaaa Bizde aynı dertten muzdaribiz. Gece kaç kere kalkıyor sayamıyorum artık. Göğüs ucum çatladı, yara oldu. Yeni doğum yağmışım gibi