babymom_3 ah gelmek bilmedi cadı kızım çatladım doktor dedi 41+3e kadar bekleriz gelmezse yatış yaparız 41+1 oldu nişanım geldi gece 4 te sabah 8 oldu hastaneye gittim adet gibi gelince endişelendim gittim muayene etti doktor beni geri yolladı ağlayacaktım resmen almadılar beni doğuma diye 1 cm açıklık varmış sancım yoktu kendisi 24 saat içinde gelir evde bekle dedi geldim eve akşam üstü 4 5 gibi başladı sancılar girmeye düzenli şekilde mutlu oldum resmen 😂😂 akşam 10 a kadar bekledim 5dk da 1 e düşmüştü duşa girdim hazırlandım hastaneye gittik 11.20 de yatış yaptım odama sancılarımı çekmeye başladım ahh o anlar dua okuya okuya sabah 5 oldu saat sonra 5 te bakmaya geldiklerinde başlayalım dedi doktor herkes odama geldi yardımcı oldular ama ne mümkün çıkmıyo 😂 ıkınmaktan helak oldum boğazım kurudu tükendim dedim yardım edin bastırın bişy yapın yapamıyorum bana dediler kimse dokundurmaz sende basın diyosun diye😂 neyse 40 dk sonunda kesiyle bebeğim dünyaya geldi 5.40 ta doğdu. O an o saniye herşey bitiyo bi anda sanki hiç yaşamamış gibi uyuşuk halde kalıyorsun kafamı yana çevirip bebeğimi izledim sadece çok güzeldi 🤩