Benimde çok zordu 4 gün hastanede kaldım 4 gün sonunda doğdum 41 haftam 10 saate yakın sancı çektim ne bileyim işte doğduğu an onca acıyı unuttum hamilelikdeki agrılardan bahsetmiyorum sonucu bugün 6 aylık olan oğlum kucağımda uyuyor . Rabbim herkese evladını hayırlı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️❣️