kubusss benim oglis 4 aylık oldu. O zamanlarda bende sutum yok herbalse ki böyle gogsumde sinirleniyor diyordum. Çocuk emiyor,5 dk sonra ağlamaya başlıyor emiyo bırakıyor emiyo bırakıyor şeklinde meme ile kavga ediyordu resmen. Herhalde süt yok ondan böyle yapıyor dedim. Mama verdim bazen icti bazen içmedi. Hele ki bu durum akşamları daha çok oluyordu. Sonra öğrendim ki meğer atak haftaları diye bir şey varmış. Atak zamanlari memeyle kavga olması normalmiş. Şimdi dediğim gibi 4 aylık hala sadece anne sütü alıyor. Sizinkide atak haftasinda muhtemelen ve ondan böyle yapıyor, sütünüz yok zannetmeyin