bugun3101 oyun halısı bizde biraz işe yaramıştı en azından akşamları bi çay içebiliyordum :) diğer zamanlarda omzumda uyurdu , yatağına koyduğum an uyanırdı sol omzumda kronik ağrı oluştu:) her bebeğin huyu başka ama ilk bebekleri anlamadan kendimize biz alıştırıyor olabiliriz :) baba sorsan kucağa alıştırmıcaktım ama 13 aydır omzumda kucağımda uykuya dalıyor :) hafif müzik açsan , veya masal okuyan youtube kanalları var onu açsan.çünkü odadan çıkan birini algılaması için henüz erken diye biliyorum.kokundan anlıyor olabilir tişörtünü koymayı deneyebilirsiniz ben denemiştim.her anne her bebek farklıdır:)