Kim ister ki emzirmeyeyim de mama vereyim diye. Ama yok işte olmayınca olmuyor her şey beslemek değil ki onu alıp sevmek onla kaliteli zaman geçirmek de önemli diye düşünüyorum çünkü benim de sütüm yok 4.5 aylık bebeğim hep mama kullanıyoruz sağlıklı olur inşallah