Üç aylık oğlum mama ile büyüyor .Bana tepki verenlere tek cevabım siz anne sütüyle büyümüşsünüzde nolmuşsunuz .Ben diğer oğlumu emzirdim iki yaşına kadar zayıf herkes ne kadar zayıf zayıf şişti beynim .Şimdide buna diyorlar ki niye emzirmedin sanki keyfimden emzirmedim hangi anne istemezki bebeğini anne sütüyle büyütsün ama yok olmadı .Emzirmeyen anne değilmi yani ciğeri yokmu .Öcü gibi bakıyorlar mamaya vallaha cevabımı veriyorum kırılan kırılıyor .keşke emseydi sütüm olsaydı da