Kızlar genel bi mesaj atayım soranlara.. açıkçası ben bu tür çaylara pek inanan biri değildim.. güvendiğim bi arkadaşım satıyordu detaylı bilgi aldım…Sonra bi deneyeyim ne çıkar dedim..emziririm için tatlı krizlerim ve açlığa dayanamıyordum..kullandım açlık ve tatlı hissimi yok etti. 8 buçuk kilo verdim bol su içtim çünkü çay çok susatiyor..bi.aydan sonra bana gore etkisi azaldı…Ama kullanmaya devam edenlerin çoğu memnun ben sadece 45 gün kullandım ve memnun kaldim