Tubii00 benim ikizlerim de kronolojik 5, düzeltilmiş 3 aylıklar🎈 2 aydır tek bakıyorum ve o şekilde daha rahat düzen oturttum. İkisinin de beslenme saatleri aynı. İkisini de yastığa yatırıyorum ve aynı anda biberonla mama-süt veriyorum. Beslenme saati bittikten sonra ortalama 45 dk ya kitap okuyorum, ya sohbet ediyorum. O sırada uykuları geliyor ve öğlen uykusunda kullandığım klasik müzik var. Onu açıyorum uyuyorlar. Sonrasında ben sütümü falan sağıyorum. Akşam uykusu için de kesinlikle akşam yıkamanızı öneririm. Saat 9-10 değil, şöyle 6-7 gibi yıkayın. Gece çok rahat uyuyorlar. Ben en başından beri öyle yaptım, çok şükür gece hiç uyku sorunu yaşamıyoruz. Çoook zor ama çok keyifli💜sağlıkla büyütün🥰