Tubii00 bende sizin gibiydim hala da öyleyim ama inanın tek başına anne sütü yetersiz değil , beslenmenize dikkat edip stresten uzak durursanız bir de size Solger Bira mayası tabletini öneriyorum süt yapmanıza çok katkı sağlar tabi yanı sıra havuç , incir kompostosu, mercimek vb gıdaları da tüketmelisiniz ☺️ Her şey bebişlerimiz için , çocukları götürdüğüm doktorun dediğine göre bebekler annenin yediklerinin yalnızca faydasını alırmış yedikleriniz bebeklere gaz yapmazmış yani etrafınızda gazlı yeme vs diyen varsa boşverin yemenize bakın ☺️ Çocuklar uyuduğu an da uyuyun biraz hayatınız yok oluyor bu süreçte ama geçeceğini bilin 👍🏻☺️