Sincapbebek desteksiz uyuması aralıksız uyuması değil ama🤭 yani gece en az üç kez uyanır, o da en az. Sadece ağladığında kucağıma alırım biraz odanın içinde geziniriz sakinleşince yerine yatırırım, beklerim. Yani hiç bir gece uyanmadığını bilmem. Sadece uyaransız uykuya geçer. Tabi her bebek aynı değildir kimisi tüm destekler kesilince deliksiz uyuyor. Benimki uyumuyor. Yeri geliyor 20kez kalkıyor 🤷♀️