gokkusunannesi vilnius sleppy işk doğdun da kullandım çok taşırdı her açtığımda ıslaktı 😪 o yüzden slepyy istemiyorum
Ksonmez gokkusunannesi bebeğe gor3 değişiyor bu memnuniyet. Benimkine pişik yaptı sleepy den memnun kalmıştık
Tasbebek_ gokkusunannesi mecbur kalıp almıştım memlekete gittiğim de kullanmadık çocuk azıcık çiş yapsa bile çok kötü kokuyor ve bütün ıslaklık çocuğun poposun da hiç emiciliği yok naylon gibi de yapıştı çocuğa Migros’un minies bezi mükemmel molfixle yarışır ve daha uygun
[silindi] gokkusunannesi bene baby turco doğadan kullanıyorum çok memnunum akma sızma kokma lastik izi pişik vs hiçbir sorun yaşamadık şuana kadar 6 buçuk aylık oğlum fiyatıda kaliteside bence çok güzel 3 numara 60 lı 45 tlye alıyorum
hilaliii gokkusunannesi çok kalın o bez kesiyor sürekli birde ben eyv baby veya cambebe alıyorum onlarda uygun fiyatlı canım
Baltenekem gokkusunannesi ben baby turco doğadab kullanıyorum ama paket bitince bi daha almayı düşünmüyorum bikaç kez sızıntı yaptı ve bebek çişini yaptığı zaman çok ağır kokuyo. Ama onun dışında bi problemi yok yumuşak bi bez
Baltenekem Trendyoldan indirim takip edip 152 li molfix i 100 liraya sipariş verdim 2 gün önce. İndirim takip edip aldığın zaman daha uygun oluyo