Bende hipp organik kullanıyordum ama asiri kabiz ve gaz yapti daha mamayi yerken gazdan cirpiniyordu. Sonra aptamil conformil aldik. Kakasi hemen duzeldi hergun duzenli olarak yapiyor . İcerkende hipp teki gibi rahatsiz olmuyor ama gaz var bir türlü gecmedi. Anlam veremiyorum artik denemedigim yontem denemedigim mama cay damla kalmadi. İntwrnette okudum aptamil conformil 14. Gunun sonunda etkisini gösteriyormuş bunye o zaman alisiyormus mamaya bakalim bizde onu bekliyoruz iste bi umut belki gazlari gider diye bebegim bu arada 5 aylik 😔