Baybymucize aptamil prosneo kullanıyorum gerçekten memnunum. bizde hiç gaz yapmadı. bağışıklığı güçlendirdiğini de söylüyorlar. bir kere kız kardeşime gitmiştim o bebeğine normal aptamil kullanıyor onunkinden kullanmıştım, ilk ve son kez gaz sancısını orda gördüm . Çok şükür 4 buçuk aylığız onun dışında hiç gaz sancısı çekmedik