Selbal ben prima kullanıyorum denemek için sleepy bez kullandım , prima pahalı geliyor diye .
aynı şeyler oldu taşma sızdırma kıyafetleri battı hep
yeniden primaya döndüm çamaşır yıkamayı , ütüsünü , sık bez değiştirmeyi hesaba katınca prima ucuz kaldı… gece bezini hiç değiştirmiyorum kaka yapmadıkça ne taşıyor ne sızıyor , sleepy ucuz gibi görünebilir ama kesinlikle kalitesiz .