Cicegi_brn Selbal primayi gönül rahatlığı ile kullana bilirsin çok memnunum aklında bulunsun primanin ebatları büyük sleepy çok küçük
Selbal M-MerveU külot bez olduğu için mi acaba. Yani kaç numarada başlıyor külot bezler. Bizimkine olmaz sanırım daha
M-MerveU Selbal 3 numarayla başlamıştım. Şu an 4 kullanıyorum. 4 numaranın kilo aralığı 7-14 kilo. 3 için internetten kontrol edebilirsiniz. Doğru bezi bulana kadar da küçük paketler alın mutlaka
Adeviyee Selbal ilk doğduğu zamanlar benim oğlumun da çok çıkıyordu prima da aldım o da çıktı bezde çiş yok ama çıkıyor özellikle yan yatırıldığım zaman ama sleepynin bezleri bir tık küçük bir numara büyüğünü deneyin bir de
Kubra061119 Biz de sleppy kullanıyoruz her gece sırılsıklam çocuk komple üst baş değiştiriyoruz bitince bir daha asla almam 🙅♀️
sayrannannesi Selbal ben ilk başlarda molfix kullandım 3 numaradan sonra sleepy geçtim canim hiç bir sızdırma yok
Zeynepsevgi Selbal bende sleepy kullanıyorum 2 numaraya geçince bende aynı sorunu yaşadım sürekli üst degistiriyorum acaba 3 mu alsam diyorum
Gamzemommm Selbal bebeğiniz kaç kilo benimki yanlış seçimden sızdırıyordu yukardan mı yanlardan mı sızdırıyor
Elif_Naz Ben beş aydır sleepy kullanıyorum çokta memnunum hiç sızdırmadı baby turco da kullandım çiş yapınca pamuğu toplanıyor onu beğenmedim hiç bantları da iyi yapışmıyor zaten