Muhasebeciana 😅 çeyizime yapılan en iyi yatırım çeyizime annem 6 lt liğini almıştı sanki ordu doyurucaz 😂 sonra doğum günümde 4,5 lt liğini de aldı genelde 4,5 lt olanı kullanıyorum kalabalık bi yemek olacaksa 6 ltlik kullanıyorum ya da aşure zamanı ayrı ayrı hazırlamak için hepsini bir kullanıyoruz annemle onda da var 1 tane😊 bir de sarma güzel pişiriyor hızlı pişiyor yani herşey bence herkes kendine bu yatırımı yapmalı 😅