Maviyesil121212 düdüklüde pişirin fasulye nin iyi olması lazım bide pişerken su çok koymayın ki kıvam alsın benim güzel yaptığımı söylerler hatta özellikle kuru fasulye yap bizi davet et diyen var ,😁bide et katarken biraz suda haşlıyorum etin suyunu da yemeğe döküyorum