Hiç beğenmedim. Oğlum doğduğunda hipp aldık. 8-9 ay olana kadar ondan verdik sonra fiyatlar uçup artık zorlanmaya başlayınca Bebelac Gold’a geçtik. Hiçbir sorun yasamadik. Ne kabızlık ne gaz oldu kucuklugnden beri. Şu an 16 aylık ve bu pandemi yüzünden Bebelac Gold oldugim yerde bulamayinca bebivita aldık. Çocuk kaç gündür kabız. Kakasını yaparken yapamıyor ağlamaya başlıyor. Her şeyi denedim geçmiyor. Hipp in markası diyen var. Evet hipp in markası ama içerik ve kalitesi çok farklı. Mama biberonda erimiuor bir kere. Yağ mi şeker mi ne olduğu belli olmayan nokta nokta tortular kalıyor biberonda. Her bebeğin bünyesi farklı evet ama ben en azından kendi tecrübeme göre kesinlikle tavsiye etmiyorum.39 TL ye bunu alacağınıza bir 6 TL daha fazla verin Bebelac alın.