Deniz_kvk mrvtnr ben de oyle cok az oldum o yuzden regl oldugumu bile ilk basta anlamamistim.ama diger aylarda da az oldu. Doktor normal zaman icinde duzene biner dedi
Nur98 mrvtnr ilk dogumumda 6.ayda olmuştum bu dogumumda 10.ayda oldum şuan 11 aylık 10 gün gecikti öyle oldum🌼
Eslimmira Prensannemm Bende 40im cıktı ertesi gün busra2093 Emzirmek ile ilgisi yok Reglinin tamamen bünye meselesi. Ben de 40im cıktı ertesi gün regl oldum şu an 2.reglimi görüyorum