mrvtnr Mom088 eskiden olduğunuz gibimi oldu yoksa az az mı geldi ? bende 40 çjktıktan sonra olsu gibi ama eski refl gibi değil daha az o yğzden emin olamadm
Eslimmira Prensannemm Bende 40im cıktı ertesi gün busra2093 Emzirmek ile ilgisi yok Reglinin tamamen bünye meselesi. Ben de 40im cıktı ertesi gün regl oldum şu an 2.reglimi görüyorum
Mom088 mrvtnr 8 aylık anneyim ilk birkaç Reglim çok fazla geldi sonra eskisi gibi oldu. Hep düzenli geldi mesela gün sayısı hiç değişmedi .
Deniz_kvk mrvtnr ben de oyle cok az oldum o yuzden regl oldugumu bile ilk basta anlamamistim.ama diger aylarda da az oldu. Doktor normal zaman icinde duzene biner dedi
busra2093 mrvtnr 40 çıktı 1 buçuk 2 aysonra oldum. Emzirmediğim için. Emzirenlerin geç geliyor ve bünyeye göre de değişiyor
Polikistikannee mrvtnr 2 ay oldu henüz olmadım ama daha önce de düzensiz oldugum için alışkınım pcos yüzünden