Moralinizi bozmak istemem ama suan kizim bir yasinda gece4 gecer dediler doktora goturmedim sol ayak hep parmak ucunda idi artik goturecegim dedim tendon kisaligi varmis kemiklerde gelişmeemiş ilerleyen zamanda aksak yürüyebilir deei suan fizik tedaviye baslayacagiz ve ameliyet olmasi laziimmis lutfen beklemeyin ortapediye ve bir fizyoterapise goturun ertelenecek bir durum değilmiş