Suna-58 ayakta dururken tam basıyorlar,adımlama zamanı paröak ucuna kalkıyorlar.Benim oğlumda ilk adımlarını parmak ucu atmıştı,ben bilekten kavramalı bir ilk adım ayakkabısıyla evde biraz yürüterek aştım bu sorunu.Yavaş yavaş normale döndü,şuan 19 aylık bazen işine gelip şımarınca parmak ucu basıyor.😂