Tanemcik bende bir düzen oluşturmaya çalışıyorum bu aralar. 9.30 a kadar kahvaltı ediyoruz. Hergün kahvaltısında muhakkak yumurtası var bazen suda, bazen de terayağıyla peynirli falan yapıyorum. Hergün pekmez, bal var bu aralar alerji yaptı vücudu balı kestim. Yanına ıhlamur veya kuşburnu çayı demliyorum. Yine peynir, zeytin, küçük dilim tam buğday ekmeği vs. Öğlen yemeği bizim geç oluyor ama benfr muhakkak çorba-yoğurt veya köfte bir parça tavuk eti yanına yoğurt veriyorum. Ara öğün 4 gibi falan veriyorum. O da ya cici bebe, ya yulaflı meyve, yada irmikli muhallebş yapıyorum. Akşamda öğlen ne verdiysem çorba yoğurt işte yemem ne varsa. Bakınca herşey düzenli gibi ama saati tutmuyor, uykusunu düzenki uyarsa saatinde gidiyor herşey ama acaba ondan mı kaynaklıdır? Canım maşallah bu arada bebişine🧿