Melike16 Kızımın iştahı çok garip bu aralar.Birgün full tüm öğünlerini düzenli yiyor,birgün en sevdiği normalde asla hayır diyemeyeceği şeyleri bile geri çeviriyor ve hiçbir öğünü düzenli yemiyor.Sabrediyorum bende zorlamıyorum.
aşırı hareketli bir bebek Kızım,ve hemen hemen tüm bebekler bu aylarda keşfediyorlar,hareketleniyorlar.O yüzden kilo alımlarının yavaşladığını düşünüyorum🤔