Mugeela44 evet ben duydum annemden ve kayınvalidemden.ikisi de bizlere yaparmış.(annem 54,kayınvalidem 57 yaşında)hatta bi anam ,bi kayınvalidem söyler şu çocuğu çişe tut artık büyük diye(oğlum 12 ay 25 günlük)her ikisi de der bizler 12 aylıkken altımızı bezlemiyorlarmış.oğlum kaka yaptığında annem çok kızar mesela neden ıslak mendil kullanıyorsun sok suyun altına sanki sıcak su mu yok ,bizim zamanımız gibi mi (onlar bi de soğuk suyla yıkıyormuş)der ya da çucuğun kaka yaptığını sen anlıyorsun(kaka döngüsünü biliyorum ,biraz da suratından belli ediyor) götür hemen tuvalete der. .kayınvalidem denk gelirse ses etmez "ver annesi biz yıkanalım "der.ordan anlarım annem gibi gıcık oluyor o da.ben diğer iki büyük çocuklarımı annem baskısı ile 20 aylıkken bezden çıkarmıştım(iyi ki de öyle oldu lakin yenidoğan nedir,1 yaş nedir yahu saçma geliyor bana)bu oğlumda ağustosta 18 aylık olacak başlıycam ufaktan bakalım abi ve ablasında olduğum gibi istikrarlı olursam o da alışır diye tahmin ediyorum.