İnanmıyorum ya… Bu kadar bez parası bu kadar pişik kremleri boşuna mıydı yani? Sosyal medya kullanmıyorum sadece burası ve YouTube kullanıyorum. Ve bi videoya denk geldim kadın yenidoğan bebeğini tuvalete götürüyor ve böylece alışmasını sağlıyor ve bunu resmen yaparken bile videosunu koymuş . Ben video izlerken yorum okumayı çok severim ve eskiler böyle yaparmış. Siz hiç duymuş muydunuz? Var mı böyle büyüyen annelerimiz? Ne kadar doğru sizce?