Ipek19 Elhamdulillah annem kayınvalidem hepsi karışmda Yardımcı olan çok var ama ben kızımı kendim büyütüp ona çok çok zaman harcamak istiyorum ya bazen çok kızıyorum kendime nasıl kzıımın üstüne Gül koklarım diyorum sürekli sanki kendimi suçlar gibi benlik komik ama ben böyle düşünüyorum ya benim hamileliğim çok zordu çünkü onu kaybetme korkusu çok vardı içimde ama şükür kavuştum ona ve o benim herşeyim eğer kardeşi olursa onunla ilgilenemem gibi geliyor ama ikisi benim herşeyim olur ama herşey kızımı düşündüğüm için 😞