Prensprensesannesii Reyhan55 çok zor Bi durum biri kücükken 2. Si benim oglum 2 bucuk yaşında oldugu halde ikincide zorlanıyorum
Prensprensesannesii TubaAsil ben de doktora söyledim adet olmadım ama lekelenme geldi diye üst diye birşey varmış o olabilir emzirmeye pek güvenme dedi tırstım biraz
Prensprensesannesii mavilimorcicek41 benim doktorda emzirmeye pek güvenme dedi o yüzden içimde Bi korku var
mavilimorcicek41 Prensprensesannesii emzirmek sadece adetten korur hamilelikten değil yumurtlama devam ediyo sonuçta sadece adet olmuyoruz
Prensprensesannesii Ipek19 aynen öyle valla bu sefer kocama dedim şu narin bünyem 3.yü kaldıramaz kaçacak delik ara 😂😂
ElifOkay Prensprensesannesii Normal annem dedi onun dogumdan altı ay sonra adet olmuş bir tanıdığım ablam da 2 yıl sonra olmuş ben de bebeğim 2 buçuk aylık yeni oldum herkesle degişiyo
Prensprensesannesii ElifOkay adet olmamak sorun degilde leke gelip devamı gelmeyince Bi endişeye düşüyorum acaba 3. Mü yolda diye🤷♀️
Prensprensesannesii Ipek19 yaa 😂😂erkekler için hava hoş 3 de isterler 5 de haftada birgün evdeler haftada birgün zıngırtılarını dinliyorlar ama 30 senelik şikayet var üstlerinde😂
Sezin1 Prensprensesannesii merhaba canim.bende 9 ay oldu sezaryen doğum yaptım halen adet görmedim 1 hafta önce lekelenme oldu az kan geldi doktorum 1 seneye kadar normal olabileceğini söyledi
Ipek19 Prensprensesannesii korunuyoruz canımda 3cu korunurken oldu hic sorma haftada bi gün evdeler tasasi bizi geriyor😂😂