Merveerdol bizimde pişik oldu hemen hametan sürdüm bi günde geçti ama ben yinede sürmeye devam ediyorum yağlı olduğu için ince bi tabaka yeterli oluyo bebekten bebeğe değişiyo heralde belki sizinkinde 2 gün sonra geççek belki başkasında bi bez değiltirdikten sonra geçiçek üzülmeyin kafaya takmayın