Deletedmom200 Ezgiasya bende yarın yaptircam inşallah 3 ay 18 günlük olcak bu yan etki yapmadı değil mi
Pamukyanak Cok Sydbll bizimde var sigorta ilk dozunu katkı payı ödeyerek eczaneden aldık ikinci dozda hastanede varmıs hiç para ödemedik
Pamukyanak Sydbll Evet var hastanede doktora soyleyin eczaneden alacaksanız recete yazsın eczaneye de soyleyin sigorta var diye
Omerinannesii Cagatayinannesi ya çok pardon özel sağlık sigortası ne oluyor ben çalışıyorum is yeri tarafından ödenen sigorta mi oluyor ?
ElmaliTurtamm Ezgiasya ben 250ye almıştım tanıdık diye ama menenjit rotadan daha pahalıymış oda 300 civarı
nazanay Cagatayinannesi Benim var fakat ozel asilarin karsanmadigini soylemisti hastane. Sizin sigortaniz hangisi?
Demir_sMom nazanay özel sağlık sigortalarinin da ödediğiniz ücrete bağlı çeşitleri var ilaçları karşılayan vs. Hangi sigorta olduğu değil sigortanın içeriği önemli. Hangi sigortaysa bebeğinizin ki arayıp sigorta şirketini öğrenebilirsiniz.