Ezgiasya eczacılar odasında çalışıyorum ben damla 255 flakon 155 demişti ebeye sordum içeriği aynı uygun olanı al dedi flakon tipi olanı aldım ebeye verince hep bundan yapıyoruz ama ikisininde içeriği aynı zaten dedi beni tanıdıkları içinde 10 tl indirim yaptılar. Belki ben sistemden gerçek fiyatlarını gördüğüm için fiyatı yüksek söylememişlerdir