3children1mom [silindi] Bende ilk defa aldım valla heves kalmadı 😒 Allah sana daha güzelini nasip etsin 😘😘
elifhanimm [silindi] ehem ehem şimdi rüşur taşını alıyoruz ipek kesemize sürüyoruz bolca sonra bacaklarımıza vucudumuza kese yapıyoruz tüm ölü deriler gidiyor ve parlaklık geliyor. Pahalı ds bir taştır değerlidir beyazlatır bayılırım severim
nursocum [silindi] bilmiyorum kuzum bende ne olduğunu bilmiyorum ama çil çok güzel bişey. Lisede hep çillerim olsun istemiştim Aslı Enver gibi ben oradaki kara kaşlı kızdım çünkü😂😂
nursocum [silindi] sabahları çörek otu içip kahvene de Hindistan cevizi yağı koycaksın dımı 😂 postun üstte kalsın diye amma saçmaladım 🙈🙈
[silindi] nursocum Ahahah evet kiz 😂Gerçi az önce içtim corekotu tadı hala geliyor iyyyy 🤢🤢 Teşekkür ederim canım üstte kalsın tabi.
elifhanimm [silindi] aktarlarda var ,rica ederim . Mühürlü ise orijinaldir rahat rahat kullanabilirsiniz
[silindi] nursocum Haha veriyim çillerimi Aklıma şey geldi benim bı arkadaş vardı baya çilli cildiyeye gidiyorlar kadın demiş çil çok güzel ugrasms kalsın kadın kendide cilliymis tedavi etmemişti çocuğu 😂😂😂
[silindi] Blackcloud Hediye geldi canım bana 🥰yuvarlak para kadar baya kalın 2 taş.Organikdem den alışveriş yaptım terendyol
elifhanimm [silindi] şahane, güzeldir araştorabilirsin iranlı kadınlar çok kullanır malum beyaz ten ve parlaklık takıntıları var. Gerçi ben gürcüyüm ama ben de severim😂
pembemor [silindi] cildi arındırmak temizlemek için. maske gibi düşünün. sürüp 5-10 dakika bekledim. sonra ılık su ile yıkadım. ilk yapmam da bile etkisini görmüştüm. sonra düzenli yapamadım tabi.
pembemor nursocum çok düzenli kullanmadım ben. leke de yok bende. o yüzden net bir şey söyleyemem ama kız kardeşim de leke var. faydası oldu dedi.