[silindi] Merhabalar hayırlı akşamlar.Ben trendyoldan yağ sipariş ettim bu taşları hediye göndermişler.Peki bundan kullanan veya bilen var mı ?
3children1mom [silindi] Bilgim yok üstte kalsın 😂 Yaa konuyla alakalı değilde döküm kek kalıbı aldım bugün parça pinçik çıktı kek acaba sıcakken mi çıkaracaktım soğuduktan sonra donderdim ben hevesim kursağımda kaldı 😖😕
elifhanimm [silindi] ehem ehem şimdi rüşur taşını alıyoruz ipek kesemize sürüyoruz bolca sonra bacaklarımıza vucudumuza kese yapıyoruz tüm ölü deriler gidiyor ve parlaklık geliyor. Pahalı ds bir taştır değerlidir beyazlatır bayılırım severim
pembemor Merve aa ben çok memnun kaldım diyecektim. dediğiniz gibi toz haline getirip yüzüme sürdüm. cildim yenilendi adeta. bir kaç kere yaptım. düzenli kullanılırsa daha faydalı olur illaki.
[silindi] nursocum Çörekotu yağı ve Hindistan cevizi yağı canım içerik yazıcaktim bize ne derler die yazmadım 😂😂😂
nursocum [silindi] yok acaba onlarla birlikte kullanılan bişey mi diye merak ettim 😂 sen napcan onları zayıflamak için mi istedin yoksa tubis 😂
Merve pembemor İran’dan geldi bize bir tanıdık vasıtasıyla. Bildiğin tebeşir gibi geldi ☺️ Memnun olmanıza sevindim
nursocum 3children1mom önce yağlayıp buzluğa atıyorsun sonra harcı döküp pişiriyorsun dedi hayatında hiç kek yapmayan kadın 😂
pembemor nursocum çok düzenli kullanmadım ben. leke de yok bende. o yüzden net bir şey söyleyemem ama kız kardeşim de leke var. faydası oldu dedi.
pembemor [silindi] cildi arındırmak temizlemek için. maske gibi düşünün. sürüp 5-10 dakika bekledim. sonra ılık su ile yıkadım. ilk yapmam da bile etkisini görmüştüm. sonra düzenli yapamadım tabi.
3children1mom nursocum 😳 yaa yağladım ama buzluğa atmadım normal kalıplarda hop çıkıyordu heves işte vallahi sinir oldum yaa
nursocum [silindi] sabahları çörek otu içip kahvene de Hindistan cevizi yağı koycaksın dımı 😂 postun üstte kalsın diye amma saçmaladım 🙈🙈