YeldaKuzey bizde 1 ayliktan beri var malesef bir gozu surekli kizarik ve capakli ara ara damla kullaniyoruz masaj en onemlisi dedi doktorumuz 1 yasina kadar masaj yapacaksin gunde 3 kez ve 1 yasinda hala gecmemis olursa operasyonla acilacak tikaniklik dedi.. Hergun masaj yapiyorum kas hizasindan goz pinarina dogru 15 kez asagi 15 kez yukari ve sonra goz pinarinin yan tarafini parmagimla dairesel ovuyorum.. Serum fizyolojik aldik eczaneden normal serum yani onunla temizliyorum cay pansumani yapiyorum 4 bucuk aylik olduk hala ayni 😞 umarim iyilesir.. Acil sifalar diliyorum