Oğlum 7 ay 7 günlük. 3 gündür sağ gözü hafif kızarık ve şişti. Fakat bugun uyanınca şişlik daha fazla ve sulanmıştı gözü. Hemen doktora götürdüm göz doktoru gözyaşı kanalı tıkanmış enfeksiyon var dedi. 1 tane temizleme suyu ve 2 adet damla verdi. Damlalar bitse bile iyileşme süresi en az 3 ay dedi. 😔 ağrı yapıyor sanırım 1 haftadır inanılmaz huysuz elleri sürekli gözünde kaşınıyor belli. Bilgisi olan veya bebeginin basına gelen var mı?