Berilberen gknrylmaz bende duyamam fln sanıyordum ama duyuyorsun en ufak seslerini duyuyordum için rahat olsun ben birde görüntülü diyafon almıstım. 😊
gknrylmaz Berilberen odaları uzak mıydı yatak odanıza yoksa yakın mı? Benim evim de yatak odam koridorun başında oğlum odası koridorun sonunda ama aşırı uzak değil
gknrylmaz Berilberen ne güzel 🙂 bizim dediğim gibi biraz uzak ama dün gece duydum zaten annelik duygusu ağır basıyor ister istemez uyandım hep 😂
Berilberen gknrylmaz uyanıyorsunuz annelik duygusu en ufak sesı duyuyorsunuz ama isterseniz bir diyafon alabılırsınız
gknrylmaz nursocum dün gece 2 kere uyandı, yatağı da geniş olduğu için oldukça rahat uyudu. İlk gece için gayet iyiydik bakalım bu gece nasıl olacak 😇😇😇😇
ballicorek_ahmet gknrylmaz biz 9 aylikken ayirdik cok iyi oldu bence 😍 telsiz aldik aglayinca gidiyorum yanina
gknrylmaz ballicorek_ahmet ay ne güzel bugün ikinci günümüz iyi gibiyiz 😂 yani öyle olduğunu düşünmek istiyorum 🙏🏽☺️ Telsiz alacağız en kısa zamanda biz de şimdilik alarm kuruyorum geceleri