ilk günler beyazdı kızım sonra birden bi karardı hayır saçlar sarı ama baya baya esmer dedim ki heralde benim anneme çekti annem biraz esmerdir yoksa esmer kimse yok başka ne eşim tarafında ne ben esmerim sarışın gibiyiz yani neyse herkes bana buğday tenli olcak diyo ama çocuk baya baya kara sarı meğersem uzamış sarılık olmuşuz o bozuyomuş çocuğumun rengini 3. Aydan sonra akça pakça oldu beni koydu geçti baya sarışın rahmetli babanneme benzemiş pembelikli sarı 😂