Happymamss ya vallaha linç yicem ama 😁😁 oğlum olacağını öğrendiğimde yaa dedim kara bişi çıkacak,baba esmer, anne buğday, abla buğday 🙈 sonra doğdu ki, kırmızılı 😁kızım doğduğunda kapkaraydi 😁 kendine geldiğinde artık o sarılık falan gittiğinde beyaz oldu. Şuan 16 aylık hala beyaz. Babası inatla bı güneş görsün de esmer olur diyor, ama geçti o iş bembeyaz kaldı kuzum 😁😁