Merhaba sevgili anneler.. oğlum 7 ocakta 3100 gr doğmuştu. 1 ay aşı ve kontrolde 5900 gelmişti. 2 kg yakın almıştı. 2. Ay aşımızı bu gün oldum 71 günlüğüz. Kilomuz 6000 gr. Sadece 100 gr almış. Bende hemşiremize kıyafetlerimiz küçük oluyor hiç büyümemiş mi Dedim çok üzüldüm. Boyumuz 51 cm doğmuştu 1. Ayda 53 cm di. Bu gün 59 cm olmuş. Annesi boyuna vermiş dedi. Bu sorun mudur ? Basına gelen var mi?