Deletedmom0099 ben 20li paket denemiştim kızım 1 aylık falandı gaz kokusunu 3 gün kalmıs kaka gibi kokutuyodu ve çok taşırdı o yüzden bir daha almadım
Tugbabu59 covirgin Bn cok begeniyorum Ogluma pişik yapmayan tek bezdi ne prima ne molfix yaramamıstı artık küçük glmeyr basladı mecbur braktık