Kızlar normalde molfix kullanıyoruz ama 5 numara ebebekte de civilde de bulamadım markette de olduğundan daha pahalı. Bayb me ebebeğin kendi markası alayım dedim kullananlar memnun musunuz bi kaç tane önceki paketinden kalma molfix vardı onu kullanıyorum bitmeden açmak istemedim umarım pişman olmam sizce bu marka nasıl