AysMom daha kucuk duzelir , kizimin kafasinin arkasinda duzluk vardi azcik ve daha cok sola yatiyordu sizn bebeginiz gibi . Doktor saga yatir dedi , saga yatirdim bir kac gun arkasina da yastik verdim ondan sonraki gunler bir sag bir sol yaptm yurt disindaym burda aslinda normal genelde tum bebekler fisik tedaviye gidiyor hani surekli ayni pozisyonda yatmamalari icin normalde kendileri yana cevirio yatmalari lazim ama bazi bebekler yapmiyor biz ceviriyoruz saga sola aslinda kendileri yapmalari lazm. Ama ben fisik tedaviyz goturmedim annemde, doktorda saga yatir yeterli dediler oyle yaptm zaten senin dedigin gibi donmeye basliyonca kendileri donup yatiyorlar o zamanda duzeliyor . duzelir bence onceden hangi tarafa cok yatsa doger taraf yamuk duruyordu ama suan duzeldi kendiside istedigi tarafa yatiyor artik duzelir cnm sen saga yatir yastik koy arkasina ayreten uyanikken saga yatirip birseyler yapin ve karin ustu yatir .