AysMom Oglumun kafasi baya yamuk yani yukardan baktigim zaman asiri belli. Ama dogdugunda boyle degildi tamamen yatis kaynakli. Butun testler yapildi o yuzden bu kadar emin soyluyorum Surekli sol tarafa donuyor o tarafa yatiyodu suan 4.5 aylik. Yani ben sagina ceviriyorum yastik felan koyuyodum o bisekilde yine sola donuyoru. Neyse bi doktor ilk 3 ay duzelmedi lazimdi dedi baska doktorda zamanla duzelir dedi. Size sorum boyle olan var mi kask tedavisi vs. Olmadan kendiliginden duzelen var mo doğuştan boyle olmadigi icin. Bu arada 4. Aydan sonra kendiliginden donuyo saga sola ama artik duzelir mi😢
Nazli35 AysMom eğer doğuştan değilde düzeliyor canım benim oğlumun kafası düm düzdü bir tarafıda yamuktu şimdi çok güzel oldu kafası 8 ay 20 günlük
Belinayyy AysMom canım benim oglum da okeydi hesab tarafına yatardı orası dumduzdu çok araştırdım doktora sordum bıngıldak kapanana bebeklerin kafasi hep şekil almaya devam ediyor emeklemeye başlamasıyla yavaş yavaş duzeldi hi hicmi kalmadi dersen çok hafif kaldi 2yasinda ve erkek ama benim dışında kimse fark edemiyo oda ben çok takıntı yaptığım için sölüyorum bak burası diye yok diolar belkide bana ole geliyor
Busra1998 AysMom cnm benim kzımda kask tedavisi görüyor skafosefaliydi ayrıca ameliyatta oldu şimdi kask kullanıyoruz ama sizin kafa şekil bozukluğu varsa 3 aya kadarda düzelmeditse kask tedavisi şart gibi görünüyor çünki bnim doktorumda kask merkezide kafa şekil bozuklujları ilk 3 ay düzelir demişti düzelmesse kask tedavisi gerekiyor deniyor
Sevda599 AysMom canm benm oglum suan 8 aylık ve sola basıktı sağ tarafa yatır sürekli dedi ve gercekten düzeldi gibi hala hafif var yamıklugumz ama ve oturmaya basladıkca değişicek ve yaşlarını alana kadar sürekli kafa tasları yerine oturmaya baslıyor hic canını sıkma düzelicek 💁♀️
AysMom Nazli35 gercekten mi hayir dogustan degil. Ya o kadar yamuk ki bu nasil duzelicek diyo insan😢 peki siz extra bisey yaptınız mi
AysMom Bide surekli soluna yattigi icin bi kulagin normal sol kulagi surekli kivrildigi icin kepce🤷♀️ İllaki yasayan vardir yamuklugun cozumu sadece kask tedavisi mi, yoksa artik dondugu icin zamanla duzelir mi
Nesizade AysMom benim oğlum doğuştan yamuktu ve çok sivriydi 9 aylık hala bi tarafı düz bi tarafı yuvarlak kafasının.ama ben kolunda emzirirken çok uyuyakaldım gece söylediklerine göre kol iz yapıyormuş düzleşiyormuş
AysMom Nesizade ya benim ki dogustan degil yatis kaynakli ama baya yamulmus doktor duzelir obur tarafına yatir diyo yatiriyorum ama 4.5 aylik bilemiyorum. Size doktor bisey dedi mi Peki duzelir felan diye
Nesizade AysMom pandemiden doktora götürmedim canım ama yarışla alakalı ben yatışını değiştirdim bakalım
AysMom Belinayyy insallah bizimkide duzelir ya bende cok takintiliyim😔 bi doktora gittik birsuru sey soyledi ilk 3 ay duzelmeliydi artik zor gerekirse kask tedavisi felan insani oyle bi korkutuyolarki😞😞
Nesizade AysMom yok canım ne kask tedavisi korkma sen benim oğlum ilk doğunca görseydin korkuyordu insanlar doktora götürdük nörolojik bi sıkıntı yok düzelir dedi yamukluk düzeldi yanındaki düzlükte yarıştan saçı çıksın belli bile olmaz
Nesizade AysMom ben neler araştırdım ne kadar canımı şıktım Ankara’da kask tedavisi falan ilk dogdunda.. ama sonradan epey düzeldi yanındaki düzlükte yatışınla değişecek kaç aylık
Belinayyy AysMom aynen bende sorduğumda doktor dikkatli yatırın yüzü bile yamuk olur demisti ama emeklemeye basladi duzeldi simdi birde ben sey yapmistim anne yani besikti benimki oglum hep benim oldugum tarafa dönüyordu uyurken bende baş tarafini besigin ayak tarafına yatiriyordum yine benim tarafima döndüğü icin yon degistirmis oluyordum belki sizin bebeginizdede ise yarar
AysMom Nesizade insallah ya bizimki hem duzlesti hemde yamuk. Demin tepeden gordum Allahim bu nasil bu kadar yamuk diyorum 🤦♀️
AysMom Busra1998 bi gittiğimiz doktorda ilk 3 ay dedi digeri hala zamanla duzelir diyo. Ya bizimki dogustan degildi yatis kaynakli oldugu icin kendi kafa yapisina doner diyo ama bilmiyorum kask cok zor bi surec dimi kac ay takicaksiniz😞
Busra1998 AysMom cnm gecen hafta yine hem kask merkezine gittik hemde hastaneye kontrole gittik hastanede bir tane daha bebiş vardı onunda kafa şekil bozukluğu vardı onuda kask tedavisine yönlendirdiler cok zor bir sürec değim korkulacak birşey yok yani biz 13 haftadır kullanıyoruz 25. Haftada falan bırakacaz inş biz birde ameliyat olduk kask kısmı hiç birşey yani ztn bebekler cok cabuk alışıyor bn şimdi kaskını cıkarınca tuhafıma gidiyor hem biraz da daha iyi oldu kask olması düşse falan sıkıntı olmuyor yani
AysMom Belinayyy canim onu yaptim ama o hala obur tarafa dönüyo sadece seslennce felan bakiyo yada oyuncak gosternde felan sonra yine soluna donuyo😂
AysMom Busra1998 haftaya doktora gittigmde tekrar sorucam. Ya boyun ultrosonu cekildi acaba boynundami sorun var surekli bi tarafa donuyo diye temiz cikti sonra beyin tomogrofisi cekildi oda temiz cikti bingildaklar daha kapanmamis. Yani eger duzelmicek bsyse cok gecmeden bende kask tedavisi yaptiririm yeterki duzelsin ama duzelir diyolar. Siz nerde yaptirdiniz tedaviyi
AysMom Sevda599 bende yatirmaya calisiyorum korkuyorum duzelmez diye ama cogu kisinin zamanla duzelmis galiba insallah duzelir doktorla tekrar konusucam
Busra1998 AysMom cnm ankara şehir hastanesinde harun demirci var bizim doktorumuz birde onla görüş istersen çekilen flimleri falan hepsini göster kask tedavimizde ankara cranial kask merkezinde devam ediyor
Sevda599 AysMom düzelir canım hic korkma emdişelenme bebişlerin kafa tasları suyla dolu suanda büyüdükce sekillenicek hic endişenme 😊