Tugbaelifumay Bizimde aynı şikayetlerimiz var. Doktorumuz iburamin zero verdi. Hafif bir geniz akıntısı baslams. Ama ilacı okudugmda 2 yaş altında kullanılmaz yazıyo. Kullanmaya cesaret edemiyorm napmam gerektiğinide bilmiyorum