YigitAlpinannesi bizmde aynısı olmuştu burnundan uyurken değilde uynsdığında çok ses geliyodu, salyası akıyodu sesi kısık gibiydi
Sürekli emzirdim ve burnuna bol bol serum fizyolojik sıkıp temizledm geçti çok şükür
Ve her akşam banyo yaptırdım çok rahatlıyordu o zaman