Umay-Melissa cnm doğduğunda hiç bir doktor bilmedi taki bn fark edene kadar ilk cocuk doktoruma gösterdim oda beni beyin cerahına yönlendirdi beyin cerahıda acılır merak etmeyin kırkı cıkınca getir tomografi cekelim dedi tomografi cektiker sonra 4. Ayı bekliyelim acılır büyük ihtimalle dedi bn dayanamayım ankarada bir doktora msj attım oda adanada bir doktora yönlendirdi adanadaki doktor 6. Ayı bekliyelim gecmezse ameliyat dedi ama oda acık ameliyat yapıyormuş söylemedi sonra tekrardan 4. Ayında ilk götürdüğüm doktora götürdüm elle muayne edip ameliyat dedi ankarada doktor ismi verdi numarasını verdi aradım konuştum cuma günü konuştum ztn gec kalmışsın kapalı ameliyat için dedi salı günü gel yatış yapalım dedi salı günü gittim çarşamba günü ameliyata alında cuma günüde hasteneden cıktık geldik ondan sonrada kask tedavimiz başladı bebeğim 8 ay 7 günlük kask tedavimiz devaö ediyor