Busra1998
sevindim bebeğinizin düzelmesine.. bende çok tedirginim dediğiniz gibi 1,5 aylıkken farkettik ama ikna edemedik dr. Vs düzelir normal dediler pes etmedim araştırma hastanesine beyin e götürdüm ama 3. Ay 1 günlüklen getir dedi. Götürdüğümüzde çok afaki bir durum görmediğini tomografi için çok ufak ölçüm alalım dedi.. ve hafif derecede olunca ev egzersizleriyle takibe aldık.. şimdi sizden sonra kafam karıştı yine.. sizin çok mu belirgindi nasıl bir yol izlediniz ikna oldular?