Papatyaseverr Elmass1 yarını beklemeyin bence önemli birşeyde olabilir önemsizde ama kişiye özel bir durum bu doktorunuz teşhis koymalı
Elmass1 AnnesininUmutu evet akinca rahatladım ama daha sisligin hepsi inmedi daha kendi kendine akar mi acaba doktor sıkacak diye çok korkuyorum
Elmass1 AnnesininUmutu ağrı var kendim bile dokunamiyorum büyük ihtimalle bugün gidemicem insllah bişey olmaz