Sezaryan yerimin yaklaşık 1 parmak üstü 5 gün once şişti ilk gün az sislik vardı her gün biraz daha şişti ve artk yurutmicek şekilde sisti 2 gun once doktora gittim antibiyotik verdi bugün sabah uyandığımda dikisimden kanlı akinti geliyodu ama baya bi fazla sadece bi yerden geliyo bakmak için kaldirdigimda karnimi daha fazla geliyo yere bile damliyo. Acaba ilac geçirdiği için mi geliyodur yarın gitcem doktora ama merak ediyorum